[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 10., Szo, 11:28:44 CEST

Utólag látom, hogy nem volt okos dolog, de megtettem.
Az volt a bajom, hogy mindig figyelmeztetett a rendesen megcsinált gép, hogy
aktiváljam, aktiváljam... és nem gondoltam volna, hogy csak simán meg
kellett volna tenni.

Végül már nem is akart elindulni (hosszú kihagyás után kapcsoltam be), ezért
gondolva, hogy nincs vesztenivalóm, betoltam az xp prof cédét, és go.
Rátelepitettem a home-ra, max gyalu, és kész.

Fel is ment, méghozzá úgy, hogy nem akartam tök partició formázást, hátha
megmarad valami abból, ami rajta van. Meg is maradt nagyon sokminden,
működik is, max induláskor nem irja ki, hogy professional, és van még pár
hiba. Most innen irok.
Azért majd lehet, hogy mindent legyalulok, ami nem tartozik másra, és
odaadom valakinek a masinát, aki rendesen fel tudja telepiteni az xp-t.
Vannak hiányok, valahol olvastam, ilyen drájver olyan mittudomén mi, a tököm
tele van az egésszel.
Az a fő elvi bajom, hogy ha pl egy mosógép elromlik, akkor az ember fogja a
dögöt, kirakja, ha minden kötél szakad, vesz másikat, berakja, és lehet is
mosni.
Na de ha úgy romlana el, mint ahogy a számitógép, akkor azt kellne tenni,
hogy lomot kidobni, földmunkagépeket hozni, az egész telken minden fát
kivágni, épületeket lebontani, síkra gyalulni a területet, aztán úrja
felépiteni mindent, majd ha minden kész, beállítani az új mosógépet, hát
bassza meg a szent az egészet, nagyon rühellem.

Hallottam valamit, hogy van ilyen, hogy ghost vagy mifene. Létezhet olyan,
hogy ha tényleg betojik a winyó, és vannak mentéseim, akkor valahogy meg
lehet az új winyóval csinálni, hogy nem nulláról telepitgetni minden
szir-szart, létrehozni a megszokott, használt környezetemet, hanem
valahonnan, egy külső winyóról simán átmásolok mindent, és kész is? Mert ezt
a mindent nulláról című játékot iszonyúan rühellem, méltánytalannak tartom,
hogy erre nincs kitalálva valami egyszerűbb módi.

Odáig nem süllyedtem, hogy szétverjem az egészet, pedig közel voltam hozzá
:), de a fejem megfájdult, és úgy éreztem magam, mintha egy hétig dolgoztam
volna valami kemény melót egyfolytában. Már az is felmerült bennem, hogy az
egész számítógépesdig el kéne felejteni, ez csak szétbonyolítja az ember
életét, olyan problémákat kell megoldani, amik nélküle nem is léteznének.
:-)