[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 12:32:21 CEST

  :-)

egy masik hasonlat: festes

mindent bedobozolsz, porcelan, konyvek, stb
kifestesz
es mindent elkezdesz visszarakni..
de lesz, ami nem megy az uj szinhez, mast keresel helyette, a regi meg
marad a dobozban, majd lomtalanitaskor megy ki, vagy ajandekba...  nem
illik az uj kepbe, vagy nem fer bele..

szovalnem kell ledozerolni a telket.. de hazon belul jo nagy felfordulas
lesz es par dolgot ujra meg kell szokni.. mashogy..

de javaslom, lezd a dobozolast...  ments mindent, ami fontos..
aztan dozer
es szepen visszarak..
es megsiratja a veszett adatokat...