[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 10., Szo, 15:46:33 CEST

Erdos Zoltan wrote:
>   :-)
>
> egy masik hasonlat: festes
>
> mindent bedobozolsz, porcelan, konyvek, stb kifestesz
> es mindent elkezdesz visszarakni..
> de lesz, ami nem megy az uj szinhez,

Ez már lájtosabb téma, aki ilyen igényes, hogy még színben is stimmeljen
ezmegaz... Itt csak simán használatról van szó.

> de javaslom, lezd a dobozolast...  ments mindent, ami fontos..
> aztan dozer
> es szepen visszarak..
> es megsiratja a veszett adatokat...

Ezen a gépen nincs még mit veszteni. Csak a rámásolgatást kell megismételni.
A vesztés nem az adatokban van, hanem a sok melóban, hogy azt a sok
ilyen-olyan progit, alkalmazást újratelepítsem, amiket megszoktam. Most már
a bőrömön érzem, milyen frankó lenne, ha minden olyan program, ami nem
oprendszer, az tényleg egytől egyig portable lenne. Igazán kitalálhatnák,
hogy így legyen!