[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 10., Szo, 11:39:03 CEST

Ja, még tovább:
El is fogadnám ezt, ahogy most működik, ha nem lennének ilyen baromságok,
hogy pl van a tálca lent, ahol megjelennek a kinyitott programok, na de ez
itt most valahogy korlátozott. Nem tudok odahúzni ikonokat, amiket eddig
tudtam, hogy gyorsindítást tudjak csinálni. Nincs zárolva a tálca, mielőtt
rákérdezne valaki. Egyszerűen nem fogad be semmit. Valamint azt se tudja,
hogy a kinyitott program ne takarja el. Régebben ez úgy volt, ha azt
akartam, hogy ne húzódjon le a tálca, akkor a kinyitott ablakok alatt mindig
látható volt. Most se húzódik le, csak nem látható, ha ki van valami nyitva.

A másik baromság, hogy eltünt a lehetősége a hibernálásnak is, meg a
készenlétnek is. Ha kikapcsolom a gépet, megjelenik az a három ikont
tartalmazó kép középen, ami ugye a készenlét, a kikapcs és az újraindítás
volt. Ebből most a készenlét sötét, nem aktív, és nem is lehet az
energiagazdálkodásnál erre sem, meg a hibernálásra vonatkozóan semmit se
találni.

Szóval lehet, hogy mégis újratelepítem az egészet, és ha nem sikerül, akkor
viszem valakihez. Csak jó sok idő, hogy a fene enné meg. És persze az
eredmény rém bizonytalan. Lehet, hogy a telepítéskor feltett kérdésekre kéne
tudni helyesen válaszolni.

Az egészet azért irkálom, hogy nicsak, ha szarul is műk, mégis rá lehet
telepíteni a homera a profot, és ha valaki ügyesen csinálja, talán jó is
lenne. (Tudja a kérdésekre adandó helyes válaszokat.)

Nekem már az is nagy eredmény, hogy a hálózati kapcsolatokat be tudtam
valahogy állítani úgy, hogy ne keresse bootoláskor félóráig a nemlétező
hálózatot, hogy aztán kiírja, hogy hiba van, persze ettől még működött. Most
nem írja ki, hogy hiba van, mert egy gépesre csináltam, nem keres semmit. De
így is majdnem 1 perc a bootolás, míg régen megvolt cakkpakk mindennel
valami 15 másodperc alatt.