[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 12:42:53 CEST

nekem egy xp újratelepítés 3 nap, mire minden program visszakerül, minden
beállítás olyan lesz mint azelőtt volt, mind a több száz font, mind az
elérési utak beállnak, az összes eddigi 9 évnyi levelezés visszakerül a régi
levélstruktúrával együtt, stb. és még akkor sem olyan mint amilyen volt....

pedig már külön xp telepítő dvd-m van amin sorbaszámozva rajta vannak a
legfontosabb programok és csak az installokat kell nyomogatni.
mert az sem mind1 milyen sorrendben pakolom fel őket, mert vagy ez vagy az
nem működik megfelelően.

közben billgates összes rokonát, de főleg a repedt sarkúját több százszor
szoktam a hátsó felébe küldeni....

aztán szinte nem utálok semmit sem jobban mint a my documents könyvtárat.
nem győzöm naponta többször letörölni.

esetleg tudja valaki, hogyan lehetne megszabadulni a My documents-től ?
hogy egyáltalán ne legyen és ne is keressen semmilyen előre kijelölt
könyvtárhelyet, hanem mindig oda pakoljon ahol éppen vagyok vagy amelyik
könyvtárba utoljára dolgoztam.

(aki nem érti miről írok, az csak internetre meg wordre használja a
gépét...)

zsolt