[Epitesz-barkacs] Kludi csap

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 12:44:12 CEST

> Lehet, hogy ez lenne a nyerő. Már a kludi is változott azalatt a kis
> idő alatt is, ami az egyik és a másik csap beszerzése között eltelt.
>
> Ma lehet ezek szerint, hogy van jobb megoldás.

Azért van hátulütője is. A négy csap közül egyben már cserélnem kellett
mindkét alkatrészt, mert elkoptak. A csap csöpögött, nem javított rajta
semmilyen trükk. Ráadásul kissé zavaros az alkatrészellátás is, mert kb. egy
cég forgalmazza az egész országban, mivel végül is egy nem túl nagy svéd cég
gyártja. Annak idején azért vettem meg, mert a legközelebbi
fürdőszobaboltban volt egy ilyen negyedrészben szétfűrészelve demonstrációs
célból és nagyon megtetszett. A csapok tíz évesek, a fürdőszobabolt azóta
megszűnt.

Kludi kitalálhatna valami olyan kerámiát, ami utálja a vízkövet :-) Ez
megoldaná az élettartamot és az elérhetőséget is.

Palasik Sándor