[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 12:19:18 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.04.10. 11:39:03 +2h-kor írta:

> Ja, még tovább:
> El is fogadnám ezt, ahogy most működik, ha nem lennének ilyen baromságok,
> hogy pl van a tálca lent, ahol megjelennek a kinyitott programok, na de ez

hátha valaki ismeri XP alatt ennek megfelelőjét?
~~~~~~~
Isten mód bekapcsolása a Windows 7-ben
http://techline.hu/tudastar/20100406_windows_7_god_mode_isten.aspx

Ha most kinyitjuk a mappát (dupla klikk), máris megnyílt a godmode ablak. Ez
nem más, mint egy eddig rejtve lévő opciós panel, több mint ötvenféle
rendszerszintű beállítással (270 különféle beállítást végezhetünk). Ezek
némelyike alapból is elérhető volt, a Vezérlőpultból vagy innen-onnan, míg
mások csak isten módban jelennek meg. A legjobb, hogy minden egy helyen, egy
átlátható felületen van.
~~~~~~~~
mert ha a "csak isten módban" hozzáférhetőket is kapcsolgathatnád,
máris rendbe jönnél...