[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 13:21:43 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.04.10. 12:42:53 +2h-kor írta:

> aztán szinte nem utálok semmit sem jobban mint a my documents könyvtárat.
> nem győzöm naponta többször letörölni.

szerintem a  "regedit" nevű agyrémmel kiexportálsz fájlba,
ott elemezgetve kiemelsz blokkokat, és utána visszaexportálhatsz
kényed kedved szerint

pl.  a neten a "Cím" -sornál sokszor megtelik olyannal, amiknél utoljára
jártál
azt is sokszor törölni kellett

a regedit miatt csináltam pl. egy "konyvtar.REG" -et, ezt beimportálom
könyvtári témák előtt, és akkor a címsor végén levő le nyílnál az a 25
könyvtári vagy csatlakozó útvonal jelenik meg, ami ilyenkor kell
REGEDIT4

[HKEY_USERS\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs]
"url1"="http://hunteka.lib.sote.hu/index.jsp?page=search"
"url2"="http://www.se-etk.hu"

persze emellett van "csavar.REG" "gyogyszer.reg" "vegyszer.REG" is

> esetleg tudja valaki, hogyan lehetne megszabadulni a My documents-től ?
> hogy egyáltalán ne legyen és ne is keressen semmilyen előre kijelölt

[HKEY_USERS\.DEFAULT\  környékén talán az is meg lenne valahol