[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 14:04:32 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.04.10. 12:59:46 +2h-kor írta:

> persze van legalább 50 féle linux disztrib, de a grafikus felületeik

ott  50disztrib = 50 ember van a háttérben, az egyik ilyen, a másik olyan

ott csak úgy tudsz rendet tenni, hogy " kernelig " visszalépsz,
az 50-ből az egyikből is a neked tetszőt veszed ki, a másikból is a
neked tetszőt, és ezt a Zsolt disztribet újrafordítod (a gcc fordító
mindegyiken ott van)

> katasztrófálisak.
> sokszor ezt sem értem, hogy miért nem tudnak összedolgozni és kiadni egy
> 50szer jobb cuccot mint a jelenlegi kíndóz... mert tudnának, mert mind1ikben
> vannak jó gondolatok megoldások...

legyél Te az az 51-edik, aki szintetizálni tudná az eddigi ötvenet, már csak
az újrafordítás kell....