[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 14:19:26 CEST

>legyél Te az az 51-edik, aki szintetizálni tudná az eddigi ötvenet, már
>csak
>az újrafordítás kell....

ja, ezen már sokat gondolkoztam, hogyha az élettartamom 20-30000 év lenne és
még csak most lennék 100 éves akkor bele is fognék...

vagyha lenne néhány 100 mrd forintom akkor igenis felvennék vagy 30 profi
programozót és megiratnám velük a lindózt, ami szerintem használható lenne.

ebben mindent ki-be lehetne kapcsolni,
lenne benne hülye üzemmód, átlagos üzemmód és profi üzemmód.
az elnevezések a felhasználók értelmi képességeire értendők.... :)

(csak mert az elmúlt 9 évben néhány webes szolgáltatásnál szembe találkoztam
sok fajtával és sokszor majd le estem a székről, hogy ilyen nincs és mégis
van... és ezeket mutogatni kellene...)

na mind1 ez csak egy utópia....

szóval hogyan tudom a my document-et kiírtani ?