[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 16:50:10 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.04.10. 16:33:40 +2h-kor írta:

> Eddig az F8-at próbáltam, azzal el lehet jutni oda, hogy parancs-soros
> indítás, vagy csökkentett mód, meg még egy rahedli, de nem bios. Régről a
> DEL rémlett, azzal semmit nem értem el. Na ezeket még kipróbálom.

az már messze a bioson  túl van, sokkal hamarabb kell padlóra juttatni

alaplap típusát, meg proci, meg ilyeneket  az XP valahogy kiírja
talán a "rendszeren" belül, talán a "hardverelemek" résznél

ha már meg van az alaplap típusa, a biosmacera gombokat is le tudjuk
távvezérelni

ha a raid aktivizálható, akkor kell mégegy vinyó, meg egy szalagkábel, és
saját magad
gyakorlat nélkül is 10 perc alatt be tudod tenni