[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 10., Szo, 17:24:25 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az XP-ben szerintem van olyan, ami ki tudja írni az alaplap típusát, meg a
> bios
> típusát. és abból hamarabb rá tudnánk segíteni

Hát a biosról nem tudtam meg semmit, és nem jutottam el odáig, hogy meg
tudjam jeleníteni.

Viszont a tálcagondon sikerült túljutni. Egy csökkentett módú indítás, majd
egy normál indítás után (miután a csökkentett módban semmi érdemit nem
sikerült csinálni), a tálca kezelőfelületen sikerült beállítani mindent úgy,
ahogy szoktam, most ez működik. A hibernálás meg készenlét továbbra sem
érhető el.

Sőt, közben a faxot is sikerült a lemezről feltelepíteni. Alakul, mint púpos
gyerek a prés alatt. Lehet, hogy mégse rakom újra az egészet. Most már
harmincvalahány másodperc a boot, a végén még elleszek hibernálás nélkül is.
:-)