[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 10., Szo, 20:35:58 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> gep indulaskor a del es az f2 ritmikus nyomogatasa elobb utobb behozza..
> :-)

Lehet, hogy viccnek szántad, de bejött!
Az Advanced fül alatti ACPI config. sorra nyomva egy entert, ezt találtam:

Restore on AC/Power Loss        Power Off
Ring-In Power on        Disabled
PCI devices        Power on        Disabled
PS/2 keyboard         Power on        Disabled
RTC Alarm        Power on        Disabled

Van ezeknek köze a hibernáláshoz? Csak úgy, próbaképpen nem mertem
semelyiket átállítani, hátha nagy bajt okozok vele. Mit jelentenek ezek?