[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 22:28:08 CEST

nem vicc volt.. rutin :-)

2010.04.10. 20:35 keltezéssel, jhidvegi írta:

> Lehet, hogy viccnek szántad, de bejött!
> Az Advanced fül alatti ACPI config. sorra nyomva egy entert, ezt találtam:
>
> Restore on AC/Power Loss Power Off

ha elmegy a villyan, majd visszajon induljon-e automatice (szervernel
elonyos)

> Ring-In Power on Disabled

ha van benne modem, vagy megszolitjak a halokartyat a csengetesre
induljon a gep

> PCI devices Power on Disabled

pihizo gepben logo pci kartyak kapjanak-e standby villanyt

> PS/2 keyboard Power on Disabled

a klavin levo power gombot figyelje, avagy sem ( szemely szerit
ruhellem, mert valami amator dizajner a szerkeszto gombok kozpebe rakta
es allandoan ranyulok.. :( )

> RTC Alarm Power on Disabled

lehet gepet inditani ebresztooraval is :-)

> Van ezeknek köze a hibernáláshoz? Csak úgy, próbaképpen nem mertem
> semelyiket átállítani, hátha nagy bajt okozok vele. Mit jelentenek ezek?

ezek nem a hibernalasrol szolnak.
a bios sem a hibernalasrol szol..
kell egy eleg nagy hibarnalo particio, ahova menti a ram tartalmat
szunyalas elott.. vagy egy brutal file..

az xp-ben a vezerlopul/system alatt lehet hibernalast beallitani..