[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 10., Szo, 21:25:12 CEST

Dienes József wrote:

> Bocsánat, hogy beleugatok, és főleg bocsánat, hogy csak most...
> Szerintem viszitek befelé hjózsit az erdőbe, persze nyilván
> nem ártó szándékkal...

Legalább van ott málna? :)

> Szóval mintha azt írta volna a témaindító környékén, hogy
> a mostani állapotot úgy sikerült generálnia, hogy a már
> nem túl jól működő XP Home-jára (eléggé el nem ítélhető
> módon) ráeresztette az XP Prof telepítőjét.

Szóval ez valszleg hibás lépés volt. Vesztenivalóm nem volt, mert a home
kicsúszott az aktiválás várakozási idejéből, szóval már nem indult el a gép.
Gondoltam, legalább megpróbálom.

> Azt be kell vallani, hogy a súgó az nem az erőssége a windowsnak.
> Ha nem lehet hibernálni, akkor ennek a legvalószínűbb oka az lehet,
> hogy nincsenek még feltelepítve az alaplap driverei, és minden

Hogy a rohadt életbe! Ezt nem tudja magától ez a kubaszov xp? Nagyon
nehezére esne felmenni a netre, és beszerezni a szükséges drájvereket,
hiszen úgyis ő látja a legjobban, hogy miféle hardverekkel áll szemben, nem?

szóval asszem szart ér az egész, leszedek minden személyeset, és viszem
profihoz a gépet.

> Belém azt verték valami tanfolyamon, hogy a RAID az NEM az adatbiztonság
> végett lett kitalálva, és nem is arra való, hanem a magas

Akkor ezzel megnyugtattál, hogy ez nem nekem való dolog lesz.

> (Ergo: ha számodra nem csak az adataid fontosak, hanem az az idő is,
> ami alatt az oprendszert és az alkalmazásaidat újra kell telepítened,
> akkor az egész oprendszert, és az alkalmazásaidat is rendszeresen
> mentened kell, nem csak az adataidat.)

Lehet az egész oprendszert meg az alkalmazásokat is menteni, nem csak az
adatokat?
Már többedszer kérdeztem, hogy erre mi kell? A ghost? Vagy valami más?