[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 22:53:39 CEST

2010.04.10. 21:25-kor jhidvegi irta:

> Legalább van ott málna? :)

Nincs, de lehet rá gondolni közben :-)

> Szóval ez valszleg hibás lépés volt. Vesztenivalóm nem volt, mert a home
> kicsúszott az aktiválás várakozási idejéből, szóval már nem indult el a
> gép. Gondoltam, legalább megpróbálom.

Nem tudom, onnan még nem kellett visszahoznom windowst.

> Hogy a rohadt életbe! Ezt nem tudja magától ez a kubaszov xp? Nagyon
> nehezére esne felmenni a netre, és beszerezni a szükséges drájvereket,
> hiszen úgyis ő látja a legjobban, hogy miféle hardverekkel áll szemben,
> nem?

Elvileg benne van, gyakorlatilag én még sosem találkoztam olyannal,
hogy az XP megtalálta volna a gyártó driverét, ha hagytuk, hogy keresse.
Aztán hogy ez az XP hibája-e, vagy a hardverkészítők nem vették elég
komolyan, azt nem tudom. De az tény, hogy a Vista sőt a Win7 már
sokkal jobban működik ebből a szempontból (is).

> szóval asszem szart ér az egész, leszedek minden személyeset, és viszem
> profihoz a gépet.

Nem írtad meg az alaplapod _pontos_ típusát. Az előző levelemben írtam,
hogy hogyan tudod kinyerni a gépből egy kis portable exe segítségével.

> Már többedszer kérdeztem, hogy erre mi kell? A ghost? Vagy valami más?

Nem akartam egyetlen levélben túl sokat írni, már így is talán
megriasztottalak, pedig nem volt célom.

Igen, a Norton Ghost is jó, meg az Acronis Trueimage is. Fizetősek!

Ha soha nem kell mentést kisebb partícióra visszatölteni (csak az
eredetivel azonos méretűre vagy nagyobbra), akkor én ezt preferálom:
http://www.drivesnapshot.de/en/    (de ez sem ingyenes)
A letölthető próbaverzióval csak 1-2 hónapig lehet mentést csinálni
(visszatöltést bármeddig), de a valaki által itt már emlegetett HIRENS
CD-n ebből is van lopott verzió. (Nem drága amúgy.)
És tud differenciális mentést is!
(Én már adatmentésre is használtam, picit sérült vinyóról, de ez most
tárgytalan.)

Ha elég combos a géped, a virtualizáció is megoldás lehet...
Lehet, ez lenne a legegyszerűbb, és -olcsóbb. (Csak kezdek pilledni...)

Szóval ez (is) hosszabb menet lesz: gyanítom, ki kell próbálnod
ezt-azt, aztán majd annál maradsz, ami a legjobban kézreáll.

Üdv:
     Józsi