[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 23:31:19 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.04.10. 21:25:12 +2h-kor írta:

> Akkor ezzel megnyugtattál, hogy ez nem nekem való dolog lesz.

háááát, pl. szombat reggel nyákot rajzolsz, hogy délben már marhassad,
és az egyik vinyó kattan 3-at,  és leáll,  rajzolás  közben.

( nekem vinyódögléskor vagy hétvégére, vagy ünnepre, vagy határidő
zavaró módon  átélt időre jöttek, és olyam márkás vinyón, ami egy
hibaüzenetet adott vissza a bootoláskor az eredeti maxtor típuskód helyett,
ami miatt már bootolni sem lehetett róla)

ha nem menne a másik vinyó, amin be tudom fejezni a rajzot, hanem hétfőig
várni egy
másik vinyó vásárlására elb at szni az időt, akkor a raid IS megteszi a dolgát

> Lehet az egész oprendszert meg az alkalmazásokat is menteni, nem csak az
> adatokat?
> Már többedszer kérdeztem, hogy erre mi kell? A ghost? Vagy valami más?

ez a ghostos dolog a Raid mellett is kellene, tehát " vagy / vagy" helyett
" és / és " értelmet nyer (szerintem)