[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 10., Szo, 23:40:42 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> háááát, pl. szombat reggel nyákot rajzolsz, hogy délben már marhassad,
> és az egyik vinyó kattan 3-at,  és leáll,  rajzolás  közben.

Nem így szállnak el a winyók, hanem szépen lassan. Főleg, ha nem rugdosom.
:-)

> ha nem menne a másik vinyó, amin be tudom fejezni a rajzot, hanem hétfőig
> várni egy
> másik vinyó vásárlására elb at szni az időt, akkor a raid IS megteszi a
> dolgát

Ha mégis megesne, odaülnék a másik, sokkal régebbi géphez, amivel lehet
rajzolni, nyákot matatni, csak más dologhoz nagyon lassú illetve
korlátozott. Pont ezt tettem, amikor elszállt a winyó, a másik gépen kellett
egy nyákot elkövetnem.