[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 10., Szo, 23:38:25 CEST

Dienes József wrote:

> Igen, bár a "nem gagyi" sem nem szükséges, sem nem elégséges feltétel.
> (Mint tudjuk, az ördög nem alszik, legalábbis nem akárkivel.)

Ezt a gépet ismerős rakta össze, aki nem hiszem, hogy rosszat akart nekem. A
winyóhalálon kívül nem is votl eddig semmi gond.

> Ha tényleg nincs más gond, akkor meg fogjuk oldani.

Fel is van a szemem csillanva. :-)

> Akkor szerintem már kár is elkezdeni :-)
> (De tényleg, egy 500 gigás USB-s külső vinyó kb. 20ezer forint.

Persze, én is ezt az utat választottam, meg még másik külsőst is fogok
venni. Most csak egy 250 gigás van, de amennyiért még ezt vettem akciósan,
annyiért már egy 1T-sat is lehet ma kapni. Rendszeresen jön pl a Users
hirlevél, abban egész jónak tűnők vannak, meg az áruk is elfogadható.

> Na vájár. :)
> Az előbb már fent volt...

Igen, de ez rátelepítés a home-ra, az meg így gagyi, szar - mondták többen
is. Tehát le fogom üríteni a gépet, és újra fogom telepíteni úgy, hogy
hagyom neki az egész particiót formázni.