[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 23:29:14 CEST

2010.04.10. 23:06-kor jhidvegi irta:

> Szóval lehet, hogy a win7 egy hozzám hasonló fazon által is
> feltelepíthető egy nem gagyi vasra anélkül, hogy tudnia kéne a szükséges
> drájverekről?

Igen, bár a "nem gagyi" sem nem szükséges, sem nem elégséges feltétel.
(Mint tudjuk, az ördög nem alszik, legalábbis nem akárkivel.)

> Ezt még megpróbálom, mert akkor van esélyem, hogy nem kell senkihez
> ellambadáznom, ha segitetek.

Ha tényleg nincs más gond, akkor meg fogjuk oldani.

> A ghost megvan nekem valahonnan, meg egyszer felrakta valaki a linkjét a
> hirens cédének, az megvan a mentésre való winyón. Csak még sosem

Egy időben adták bizonyos alaplapokhoz ingyen.

> csináltam vele semmit. (Bevallom, én még egy cd-re sem írtam soha
> semmit. :-) )

Akkor szerintem már kár is elkezdeni :-)
(De tényleg, egy 500 gigás USB-s külső vinyó kb. 20ezer forint.
Mennyi is lenne ugyanez CD-ből? És a hiedelmekkel ellentétben
a CD sem tart örökké...)

> A fizetős dolgokkal sosem az a bajom, hogy drága, hanem hogy ha
> mittudomén német vagy amerikai, akkor technikailag nem tudom kifizetni.

Igen, ez gond lehet.

> Ez a téma majd amúgy is később jöhet elő nálam. Most az xp prof
> telepítése lenne a megoldandó.

Na vájár. :)
Az előbb már fent volt...

> Ha megvannak a drájverek, azokat előre töltsem le, és valamire másoljam
> át, vagy majd akkor is jó lesz, amikor már fapadosan fenn van az xp?

Bárhonnan telepíthetők, nem kell kiírni CD-re.

> Á, most nem akarok variálni olyasmit, amihez már végképp nem értek.

Jó, akkor azt majd utána :)