[Epitesz-barkacs] Kludi csap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 11., V, 13:33:36 CEST

Palasik Sandor wrote:

> Nem, ezek a keménygumi csőben csúszó teflonos izék, amik nekem vannak.

Aha, akkor félreértettem. Lehet, hogy ma már nincs is ilyen kerámiás holmi?
Honnan lehet megtudni, ha az ember ilyet akarna? Mert hogy a boltban nem
lehet szétszedni, az tuti.

> használt csap purcant ki, a többi rendben van. Bespájzoltam három készlet
> pótalkatrészt ...

Akkor jódarabig elég lesz.
Viszont a tapasztalatok alapján úgy érzem, hogy azok döntenek jól, akik
vízlágyító meg vízszűrő holmikat építenek be. nekik nincs bajuk a csapok
bojlerek vízkövesedésével, a mosógép se ordibál calgonért :-), semmi nem
lesz sehol vízköves, max picit magasabb a vérnyomása, aki ilyen vizet iszik.
De csak, ha ugyanannyit.