[Epitesz-barkacs] Kludi csap

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2010. Ápr. 11., V, 12:09:18 CEST

> Mármint a kerámiák? Akkor már még tovább fejlesztettek, és
> kispórolták a drága anyagot olcsóbbra. :-)

Nem, ezek a keménygumi csőben csúszó teflonos izék, amik nekem vannak.

> Trükk nem is kell, csak alapos megismerése, hogy hogyan is működik.

Ez egyszerű, mint a faék, de mind a gumi, mind a teflonos bevonat kopik a
vízben lévő trutyiktól és nem tudod visszanöveszteni. A leggyakrabban
használt csap purcant ki, a többi rendben van. Bespájzoltam három készlet
pótalkatrészt ...

Palasik Sándor