[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2010. Ápr. 12., H, 18:16:27 CEST

2010.04.12. 15:33-kor Zsolt irta:
> a my document még nem oldódott meg ám.... :)

Bocsánat, de az ugye egy másik thread volt,
nekem meg még az a régi, nyolcbites agyam van,
ami még egy taszkkal is csak nehezen bír el néha,
nemhogy többel...

Szóval melyik is volt a Te problémád?

Volt valami, hogy folyton törölgetni kell a My Documents
könyvtárat: ezt nem értem teljesen, már miért kellene?
Abba gyűjtöd a doksijaidat, nem?

Meg volt egy másik, hogy rossz helyen van, de ezt se értem
igazán, hiszen kint van az asztalon (bizonyos nézet esetén),
ott van minden intézőablakban, lehet neki gyorsgombot tenni
a Total Commanderbe (mint bármelyik másik könyvtárnak), akár
eszköztárként ki is rakhatod a tálcára.

Szóval mi is pontosan a gond?

Üdv:
    Józsi