[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 12., H, 20:43:41 CEST

>Szóval melyik is volt a Te problémád?

>Volt valami, hogy folyton törölgetni kell a My Documents
>könyvtárat: ezt nem értem teljesen, már miért kellene?
>Abba gyűjtöd a doksijaidat, nem?

Nem. Miért kellene abba gyűjtenem ?
Mert billgenyó kitalálta, hogy én abban gyűjthetem ?

>Meg volt egy másik, hogy rossz helyen van, de ezt se értem
>igazán, hiszen kint van az asztalon (bizonyos nézet esetén),
>ott van minden intézőablakban, lehet neki gyorsgombot tenni
>a Total Commanderbe (mint bármelyik másik könyvtárnak), akár
>eszköztárként ki is rakhatod a tálcára.

Telepítés után talán ezt az ikont törlöm le először a recycle-bin-el együtt.
Utálom, hogy már a teljesen új asztalomat összeszemetelik. Erre én nem adtam
engedélyt még billgenyónak sem...
Ezt a tevékenységet szeretném én saját magam végezni... :)))))

>Szóval mi is pontosan a gond?

Az, hogy én oda szeretek szemetelni a saját gépemen ahova akarok és nem a my
doc-ba, vagy oda ahova valaki előírja nekem, hogy oda pakolhatok ahova nekem
megszabják.

Ha letörlöm a mydocot akkor a kevésbé erőszakos programok egyből tudják,
hogy hova kell tenniük mégpedig oda ahova éppen az aktuális könyvtár mutató
mutat vagy legutoljára abban a könyvtárban voltam.

na azt szeretném, hogyha az egész gépemet én irányíthatnám és nem mydocok...

én nem használom a my computer fájl kezelőjét sem és igazából nem is tudom,
mert úgy érzem benne magam mint a kinek levágták az egyik kezét és maradék
kezén a még 3 újját is és csak kattintgatni lehet...
csak total commander és kész.

továbbá nekem 3 fizikai meghajtó és 6 hálózati meghajtóm van emellett elég
nehéz mydocokkal bohóckodni.
tudom most jön a kérdés, hogy minek ennyi elérési hely ?

a fizikai meghajtók abból állnak, hogy van 2 db tekerő is a gépemben,
a C: azon csak windóz van meg a programok.
azért van így elszeparálva, mert ha behal akkor nem kell a teljes
winchestert pakolni meg mentegetni hanem csak ezt a 30 gb partíciót formázni
és telepíteni, a többi cucc érintetlen, stb...

aztán az elmúlt 19 év alatt úgy alakult ki, hogy amit lehet a hálózatomra
dolgozok, mert ha behal a windóz vagy a winchester (vagy beszoptam egy
vírust) akkor max az oprendszer halt be, de a munkáim a hálózaton
megmaradnak,
továbbá ha ketten dolgozunk valamin vagy a gyerekeknek át akarok valamit
adni vagy ők nekem akkor nem kell pendrájvozni hanem csak beteszem az egyik
hálózatos könyvtárba, úgyis a net miatt kell egy hálózat akkor már szinte
semmiből nem telik egy gépet is rádobni (csak havi 3000ft :( )

továbbá nálunk mindenki szeret zenélni, ezért nem kell minden gépbe több
100gb winchester az mp3-aknak hanem a szerveren van az összes szinte az
elmúlt 40 év összes zenéje és mindenki azt hallgat amit akar.

így aztán a rádiót már kiment nálunk a divatból.

mostanában, hogy rengeteg videó anyagot is találtam már a tv-t sem nézi
senki...

szóval utálom a my doc könyvtárat és a rám erőltetését is.

na most aztán leírtam az élettörténetemet is, akit nem érdekel bocsi...
(DEL)