[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2010. Ápr. 12., H, 21:47:00 CEST

2010.04.12. 20:43-kor Zsolt irta:

> Nem. Miért kellene abba gyűjtenem ?
> Mert billgenyó kitalálta, hogy én abban gyűjthetem ?

Hát szeintem billgenyó nemigen talált ki semmit, azon kívül, hogy:
1. látta valahol a QDOS-t, és azt milyen jól el tudná adni az IBM-nek,
2. látta valahol a (Xeroxtól eredő) grafikus felületet, és azt meg
nekünk. :-)

Valami vezető programozója pedig kitalálta, hogy a Win9x
az legyen multiuser OS (ez nem nagyon sikerült amúgy),
és ehhez kitalálta ezt a bizonyos könyvtárstukturát.

> Ha letörlöm a mydocot akkor a kevésbé erőszakos programok egyből tudják,
> hogy hova kell tenniük mégpedig oda ahova éppen az aktuális könyvtár
> mutató mutat vagy legutoljára abban a könyvtárban voltam.

Szerintem azok akkor is tudják, ha van My Documents, az erőszakosak
meg akkor se, ha nincs (vagy tévedek).

> csak total commander és kész.

Egyetértek, és nem is értem, hogy amikor megváltoztattatta :)
az MS a Windows Commander nevét, akkor mér nem vették meg inkább
az egészet, és tették bele a következő windowsupdate-ba :)
Ha már annyi sz..t megvettek...

> tudom most jön a kérdés, hogy minek ennyi elérési hely ?

Nem jön. Particionare neccesere est. :)

Értem.

Eltüntetni én sem tudom.

De mit szólnál ehhez?

Van mondjuk egy F: meghajtód, és azon, mondjuk a KUTYKURUTTY
könyvtárba alkönyvtáraiba szeretnéd tenni mostantól a cuccost.

Jobb egérkatt az asztalra ideiglenesen visszaeresztett My Documents
ikonra (vagy a kivételesen elindított explorer.exe nevú Intézőben
View -> Explorer bar -> Folders azaz Nézet -> Böngészősáv -> Mappák
és a baloldalon legfelül megjelenő My Documents ikonon jobbklikk),

az előjövő menüben Properties... azaz Tulajdonságok...

itt Move... azaz Áthelyezés...

megkeresed az F: meghajtót és rajta a KUTYKURUTTY könyvtáradat,
vagy ha a könyvtár még nincs meg, akkor a Make New Folder azaz
Új mappa létrehozása gombbal létrehozod.

OK, OK

[Opcionálisan az asztalra kitett My Documents ikont letörölheted,
de ott is hagyhatod: már az új helyre mutat. Az explorer.exe-t
ne töröld, az még kell! :-) Hacsak a shell-t is át nem írtad
totalcmd.exe-re...]

Jobbat nem tudok.

Kérem kapcsojja ki.

Üdv: