[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 12., H, 22:07:54 CEST

>Van mondjuk egy F: meghajtód, és azon, mondjuk a KUTYKURUTTY
>könyvtárba alkönyvtáraiba szeretnéd tenni mostantól a cuccost.

ok, de nem az a problémám, hogy máshova akarom tenni a mydocot vagy más
nevet akarok neki adni...

átnevezni simán a regeditben is megtudom tenni, de ettől még van....

egyáltalán nem akarok előre kijelölt könyvtárat használni.
ajánlja fel az éppen aktuálisat
de ne a mydocot aztán onnan katintgassak kifelé mint egy güzü....

(mintha a birkákat a karámban terelgetnék... engem ne terelgessen senki sem,
ezt meghagyom a mydoc használóknak :))