[Epitesz-barkacs] diótörés nagymennyiségben

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 16., P, 17:36:26 CEST

Zsolt wrote:

> szóval először méretre válogatni valami rázórostán,
> aztán begurítani egy ma diószem nagysághoz esztergált félgömbbe és
> egy másik félgömb pedig felülről rázuhan vagy egy excenteres valami
> ráüt, aztán alulról valami tüske kidobja, és jön a következő.

Szerintem a diót nem impulzussal, hanem elmozdulással kell törni. Tehát kb
ugyanaz az elmozdulás legyen, akár kicsi, akár nagy erővel reagál. Minden más
módinál fennáll az esély a bél sérülésére.

Csak nem azt akarod mondani, hogy a megtörés az időigényes, nem pedig utána a
dióbél kiszedése a töretből, meg a válaszfalról való leválasztás...?