[Epitesz-barkacs] diótörés nagymennyiségben

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2010. Ápr. 16., P, 18:01:40 CEST

Sziasztok!

Nekünk annak idején, a szellemi alkotástechnikák kapcsán
azt állították, hogy sűrített levegővel pucolják nagyüzemileg
a diót. Tehát valami kis cső átbök a héjon, levegő rányit,
héj szétdurran, bél kikeres.
Elmondva hihető, de nekem még sose volt egyszerre dióm is
meg sűrített levegőm is. :-)

Üdv:
     Józsi