[Epitesz-barkacs] diótörés nagymennyiségben

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 16., P, 18:24:12 CEST

>Nekünk annak idején, a szellemi alkotástechnikák kapcsán
>azt állították, hogy sűrített levegővel pucolják nagyüzemileg
>a diót. Tehát valami kis cső átbök a héjon, levegő rányit,
>héj szétdurran, bél kikeres.
>Elmondva hihető, de nekem még sose volt egyszerre dióm is
>meg sűrített levegőm is. :-)

érdekes elgondolás, akár működhet is.

bár azért így elsőre nekem egyből az ugrik be, hogy a két fél fog szétválni
és kész.
bár ezt gépesíteni nem tűnik egyszerű feladatnak, továbbá milyen lehet az a
tüske amit bárholk beleszúrok a meglehetősen kemény héjon át úgyhogy ne
törjön szét közben a héj.

van 5let valakinek mit lehetne beleszúrni amit gyorsan elő is lehet állítani
itthon, mert kint van a kompresszor és ezt biz kipróbálnám.... :)
akár még videózok is..:)