[Epitesz-barkacs] diótörés nagymennyiségben

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 16., P, 18:56:42 CEST

> Ha megnézed, a tompábbik végén van egy pici nyílás, ott nem teljesen zárt
> a héja.
jó de ez nem automatizálható, mert akkor kell kamerás hókuszpókusz ami
mindig megkeresi azt pontot és beforgatja arra a helyre :)...

>Valami erővel nekinyomja a tűnek, az beleszúr, aztán kis visszamozdulás, a
>gumigyűrű le tudja tolni a tűről a diót, majd ebben a térben megjelenik a
>levegő, ami behatol a héj mögé a lyukon át.

most jut eszembe:
nem kell visszamozdítani, a szódás szifon patronkilyukasztó módszere
teljesen alkalmas erre, egy közepén elvékonyodó szár.

>edénybe, és más valaki szedegeti-válogatja, tutira nem én leszek a szűk
>keresztmetszet. Lehet, hogy ketten-hárman se tudják olyan hatékonyan

ezt mondtam én is néhány írással előbb:

>és a válogatás pucolás a nehezebb, mert én megtörök fél óra alatt egy
>kupaccal, de mire azt utána a fehérnép kiválogatja na az több órába is
>beletelik.

szóval a törés már akár meg is lehet a levegős robbantásos módszerrel, de a
válogatásra még találjunk ki valamit.... :)