[Epitesz-barkacs] Ti mit láttok ezen a képen ?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Ápr. 17., Szo, 18:41:36 CEST

Halihó!

Zsolt írta:
> ez is egy elgondolás.....
> de akkor valaki nagyon ráért ilyeneket gyártani

  Gondolod akkora meló?
  Egyik kép:
http://www.picture-newsletter.com/archeology/skeleton-excavation.jpg
  Másik kép:
http://memotcentre.org/excavation_Village10_8.JPG
  Eredmény 10 perc GIMP után:
http://doc.javaforum.hu/fake_skeleton.png

  Persze ránézésre látszik, hogy a kép hamis, nincsenek árnyékok, és kissé
elnagyoltak a kavicsok. Kiemelhettem volna a csontvázat a képből és betenni a
másikba, ahol sertepertélnek, de ahhoz keresnem kellett volna egy sokkal jobb
felbontású félig feltárt csontvázat. És én nem vagyok gyakorlott képfaragó,
nem Photoshop-ot használok, csak ismerem a GIMP lehetőségeit és tudom
használni... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor