[Epitesz-barkacs] Ti mit láttok ezen a képen ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 17., Szo, 21:29:56 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Meg az E mozg is a sebesseg negyzetevel aranyos, ezert vagod oda magad
> te nagyon, ha elesel (1m 70cm magasrol), mig a 80cm magas gyerek
> rohogve felall.

Így van. Ráadásul az esési energiával arányos lesz a nézők aggodalma és
röhöghetnékje.
egyszer egy cégnél belezuhantam hassal egy tócsába, mert kis szintkülönbség volt
a betonon, és belebotlottam. Előre tudtam, szinte ösztönből, hogy nem szabad
nagyon letámaszkodnom, mert szarrá megy a kezem, meg a műanyag könyököm, szóval
hagytam hasravágódni magam. Még a lábam is fellendült, a képem meg bele a
pocsolyába, meg hát kaptam egy pofontot a betontól, de az már nem volt olyan
nagy, mert nem kicsi a hasam.

Egy percre kissé rosszul lettem, de semmim nem tört el, a nézők meg tényleg
aggodalommal teli, de visszafojtott röhögéssel nézték az esetet.

Hülye rokoncsaj lépcsőn botlott meg, ő le is támaszkodott, és úgy szétment a
keze, hogy nem is tudták rendesen megcsinálni. Aki viszont ájultan esik le
valahonnan, többnyire megússza effajta sérülések nélkül. Ez baromi érdekes.
Gyerekkoromban estem le fáról kb 2,5m magasról. Ültem az ágon, és valamiért egy
pillanatra elvesztettem az eszméletemet, soha sem fogom megtudni, miért, és
hanyatt lefordultam az ágról (legalábbis így sikerült rekonstruálnom, másmerre
nem fértem volna így le). A földön tértem magamhoz muszlim ima állásban, azaz
térdelve, és a homlokom orrig a földbe süppedve. Meg persze a térdeim is. Ma
ebbe belepusztulnék, főleg ébren.