[Epitesz-barkacs] pince kerdesek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 18., V, 12:13:02 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Nálad egyenletesen meleg, vagy egyenletesen hideg van?

Az én döntésem kérdése. Attól függ, hogy a klímák távirányítóján mit
nyomkurászok. Volt, hogy valami betegségféle lappangott bennem, és felnyomtam
valami 26 vagy hány fokra a hőmérsékletet, de spórolásilag lényegesen hűvösebbet
tartottam. Nálam a födém nincs hőszigetelve, ott megy ki rengeteg hő. De idén
rajta leszek, hogy ezt megoldjam. Onnantól happy. Így is minden évben
visszatérítést kaptam a villanyszámlából, egyre kevesebbet fogyasztok. Mindig
újítok valamit. Idén lesz ez a födémszigetelés meg némi világítás átalakítás.