[Epitesz-barkacs] do it wood

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Ápr. 20., K, 20:24:30 CEST

Balázs Bámer írta 20 Apr 2010  20:12 levelében:
> egy ablakra 15000+vasalat az ablaktábla, és otthon meg tudom csinálni
> kevés munkával. Mondjuk lehet, hogy a 15 mm túl vékony...
A homlokzati lemezek ott érik meg, ahol ritkábban kell állványozni a
karbantartásához.
Egy ablakot elérhetsz, oda a jobbik OSB is megteszi, rendszeresen
lekenve, a töredékéért.
A hőszigetelést nem a falemez fogja biztosítani, hanem amit mögé
teszel. (Ha dupla szárnyú az ablak, a belsőt is vakablakká téve a
közét kitöltheted, esetleg belülről gipszkartonnak eltakarhatod,
amögött pedig lehet hőszigetelni.)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu