[Epitesz-barkacs] do it wood

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Ápr. 20., K, 20:46:30 CEST

Szervusz Szépygab!

> Egy ablakot elérhetsz, oda a jobbik OSB is megteszi, rendszeresen
> lekenve, a töredékéért.

Milyenre gondolsz? Tudsz írni linket? Ami OSB-t én most elképzelek, az
azért igénytelen ablaktáblának.

> teszel. (Ha dupla szárnyú az ablak, a belsőt is vakablakká téve a
> közét kitöltheted, esetleg belülről gipszkartonnak eltakarhatod,
> amögött pedig lehet hőszigetelni.)

Ezt nem értem.

Ezek (argontöltésű) low-e 4-16-4 -es ablakok, ki akarunk látni rajtuk
nappal. A hőszigetelés viszont kevés, különösen éjszaka télen, ezért
kell ablaktábla. Nincs alattuk fűtőtest, párásodnak alul. Az az
elképzelés, hogy csukva rendesen tömítsen a tokon, hogy a fa és a
plusz légréteg hőszigetelő képessége jól érvényesüljön. Ja, az egész
kívül lenne, mint a régi ablaktáblák. Nem zsalugáter, egyszerű tömör
ablaktábla kell kicsi polikarbonát betéttel, hogy ne legyen
sötétkamra.

szia: Balázs