[Epitesz-barkacs] do it wood

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Ápr. 21., Sze, 10:23:20 CEST

Régóta szeretnék én is ilyesmit, csak a rögzítéssel van bajom. Viharban
is jó lehet az ablaktábla, nagyon erős szélnél egy kis esővizet be
szokott nyomni az ablak mellett.
Viszont vihar szempontból a rögzítés sem mindegy! Mi itt 15m-re vagyunk
az utcaszinttől, itt már baromi erős szél tud lenni, és nagyot üt ha
valami leesik innen. Viszont a falak mindenütt burkolva vannak valami
hungarocell-félével. Úgyhogy vagy az ablak-kerethez tudnám rögzíteni
(nem tudom az mennyire erős) vagy lefaragni azokon a helyeken a
hungarocellt és úgy a betonfalhoz. Ez viszont csúnya.

Nekem tetszik az a falusi klasszik megoldás is, hogy függőleges lécek,
és zorro-vonalban keresztlécekkel összeszerelve. Meg természetesen
tulipán, vagy szívecske a közepén :)

Gábor