[Epitesz-barkacs] do it wood

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Ápr. 21., Sze, 15:08:02 CEST

az o'lajto' design-ra gondolsz?

a klasszik zsalugater rogzites olyan, hogy kinyitott allapotaban az also kulso sarkan egy nagy csavar a falban, amin valami felhajthato fentmarado prucok. lehet gallerja is, hogy a fal fele mozdulva a hungarocellt ne tegye tonkre.

kerdes: ha telen hasznalnad az ejszakai veszteseg csokkentesere, nem lenne maceras este-reggel ablakot nyitni hogy csukogatsd ?

vajk