[Epitesz-barkacs] vicc

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 24., Szo, 06:53:54 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2010.04.23. 21:27:42-kor írta:

> en a multkor olvastam egy cikket, amiben ilyesmi volt:
>
> es akkor az amerikai kutatocsoport megmerte a himalaja magassagat gps-el, es
> 8847.123 meter magas lett. par ev mulva egy masik csoport is megmerte masik
> gps-el, es 8852.126meter lett. tehat 5-6 meter a meres szorasa, de azert mm
> a felbontas :-)

igen :-)

gondoljunk bele, hogy a PI -t 3,14-nek vesszük számoláskor, de
akadémiai székfoglaló előadásban a 3,14-nek  19. számjegyének
2 vagy 3  volta késremenő vitává válik ( bár, az akadémikusok
havi 500ezret kapnak az akadémiai tagságukért, akkor ennyiért én
is habzó szájjal okoskodnék  a 19. tizedesjegy 2 vagy 3 voltáról :-)  )