[Epitesz-barkacs] vicc

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 24., Szo, 23:01:22 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.04.24. 22:15:06 +2h-kor írta:

> Ha nem is a 19edikről, de a 19ezredikről talán. Jappánba pímondó
> versenyek vannak. Megtanulják a píkönyvből a pít és mondják órákon át
> hogy hatnyolcegynullakilenchétnégyhárom.

a műegyetemen az építőkaron már a hatodik tizedes differenciálegyenleténél
elhánytam magam, annyira részletkérdésnek tartottam ahhoz, amikor
3,14-el számolunk.

pláne, hogy utána 4-gyel szorozni a végeredményt a biztonsági tényező
miatt, és utána az annál nagyobb értéket kikeresni a szabványból
(mert a biztonsági tényező a "magyar valóság" (azaz a cementlopás) miatt
kellett, hát ekkor már nem lesz..rom a 6odik, vagy a 19ezredik tizedesjegyet?)

átmentem a Győrbe a főiskolára, ott a gyakorlatközpontú képzés
jobban tetszett.