[Epitesz-barkacs] vicc

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 24., Szo, 23:29:24 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.04.24. 22:18:43 +2h-kor írta:

> [...]
> ellentétben
> semmi összefüggésben nincs a rákot kapás esélye a gondolkodásmóddal,
> felfogással, max az abból esetleg következő étrendtől, egyéb életmódbeli
> eltérésekből adódhat eltérés.
>
> Ezzel csak azt akarom mondani, hogy aki tudatosan gondol arra, hogy ő most
> semmiképpen sem fog rákot kapni, mert mintegy irányítja a szervezetét, hogy
> vele
> ilyen ne történjen, az semmit nem ér, max az idejét pocsékolja, és
> pánikszerű
> érzésekkel tölt el sok értékes percet-órát.

már 38 évvel ezelőtt sem tudták a vérnyomásproblémámra a megoldást,
(essenciális hypertonia, azaz ismeretlen eredetű)
de az 50% munkaképességre pénzt nem kaptam, így betegen kellett
100 - 120%-ra teljesítenem, ami mellett várható volt a megdöglés

biztosan ideges vagyok, meg biztosan akármi okozza, stb

adtak egyszer egy nyugtatót, másnap mosolyogva a hamutartót
hajítottam a célszemélyre, utána az írógépet. Másnap mosolyogva
kidobáltam a folyosóra a fél laboratóriumot, aztán onnantól kezdve
óvatosan fogadtam el az orvostudomány  vegyszereit :-)

szóval az orvos"tudományt" eléggé kétkedve fogadom meg ma is,

ma már (kb 6 éve) elkezdtem az orvosi szakirodalmat forgatni, de  csak
"ütköztetéssel" fogadom el az orvosi szakirodalmat.