[Epitesz-barkacs] vicc

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 24., Szo, 23:57:11 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> már 38 évvel ezelőtt sem tudták a vérnyomásproblémámra a megoldást,
> (essenciális hypertonia, azaz ismeretlen eredetű)
> de az 50% munkaképességre pénzt nem kaptam, így betegen kellett
> 100 - 120%-ra teljesítenem, ami mellett várható volt a megdöglés

Ez még a sztahanovista időszakban volt? :-)
Nem emléxem, hogy bármiféle tervezői vagy ilyesmi helyen bármilyen százalékkal
tudtak volna operálni. Vagy nekem volt szerencsém?
a magasvérnyomást egyre jobban karban tudják gyogyóval tartani, de azért sokszor
sima életmódi meg mozgásszegénységi kérdéssé lehet degradálni.

> adtak egyszer egy nyugtatót, másnap mosolyogva a hamutartót
> hajítottam a célszemélyre, utána az írógépet. Másnap mosolyogva
> kidobáltam a folyosóra a fél laboratóriumot, aztán onnantól kezdve
> óvatosan fogadtam el az orvostudomány  vegyszereit :-)

Egyúttal megszűnt a munkahelyed, és kártérítésre ítéltek, és még jól meg is
úsztad, nem?

> szóval az orvos"tudományt" eléggé kétkedve fogadom meg ma is,

Nincs semmi akadálya, de ha eltörik a lábad, nem a nejed szögeli össze otthon,
nemde? Sokmindent nem tudnak, de iszonyú sokmindent tudnak már. Lehet válogatni,
mikor miben bízol bennük meg mikor miben nem. Pl a legutóbbi arcátültetés
szerintem egy óriási bravúr, meg pl hogy a méhnyakrákot okozó hpv-re valaki
oltást tudott kitalálni, ki tudnak mutatni egy halom fejlődési rendellenességet
még a születés előtt... nem kell lebecsülni az egészet. A technikai részét sem.
Főleg ami az utóbbi pár évtizedben történt.

Ha megoldanák a szív-érrendszeri problémákat gyökeresen, meg a rákot, akkor egy
halom más betegség jönne elő, mint fő halálok. Persze egyre idősebb korban. Lesz
retteget szklerózis multiplex, meg alzheimer, meg a jóég tudja mi, főleg agyi,
idegrendszeri betegségek, amikben a lakosság zöme fog meghalni (azokon túl, akik
erőszakos halállal halnak meg). Akkor is lesznek elégedetlenkedők. Ma már tök
természetes, hogy feketehimlőben, vérhasban, leprában nem szokás meghalni, de
gyermekbénulásban sem szokás megnyomorodni. Ezek nem eredmények?

> ma már (kb 6 éve) elkezdtem az orvosi szakirodalmat forgatni, de  csak
> "ütköztetéssel" fogadom el az orvosi szakirodalmat.

A tájékozódás nem rossz, de a dokik gátlástalan felülbírálása laikus
felkészültséggel elég gáz. Persze kétségtelen, hogy van bőven olyan doki, főleg
admin jellegű munkakörben, akiknél nem árt az óvatosság.