[Epitesz-barkacs] vicc

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Ápr. 25., V, 10:40:27 CEST

volt egy vicces eset egy amerikai onkormanyzatban. 206 kepviselo szavazott, es tobb mint 2/3 kellett ahhoz, hogy a hatarozat atmenjen. a levezeto elnok kiszamolta, hogy 206*0.66=135.96, es 136igennel a cucc atment. aztan hetek mulva szolt valaki, hogy a 206 2/3-a az tobb mint 137, tehat ketto szavazat hianyzott. komoly birosagokat megjart az ugy, a jogaszok nem birtak eldonteni hogy akkor mennyi az annyi. es a vegen hoztak precedenserteku dontest, ami onnantol jogszabalyerteku, es kimondja hogy a ketharmad az a ketharmad. (majd hoznak arrol is, hogy 1+1=2)

vajk