[Epitesz-barkacs] vicc

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 25., V, 11:39:12 CEST

vajk fekete wrote:
> feneket merik meg ezeket az evi fel centiket. ezek mind tobbszorosen
> indirekt meresek meg kovetkeztetesek.

Végülis lehet, viszont azt tudom, hogy a gps képes centiket mérni. Láttam
egyszer egy bemutató filmet, amiben egy kis részen érméket szórtak szét.
Valamelyikre rámért a cucc, aztán elment onnan, másvalaki azt az egyet alul
megjelölte vagy mittudomén hogy, talán megfordította (rég volt), vagy át is
rendezte úgy a többit, hogy emez maradjon, aztán a pofa visszatért a gps
holmijával, és az egymás melletti érmék közül ki tudta választani azt, amit
először mért.

és ez régebben volt. Ma lehet, hogy még jobban menne.

Nem kell a legmagasabb csúcsra vinni műszert. Elég, ha sok lentebbi helyen
mérnek, és abból következtetnek. Úgy nem lehet következtetni, hogy semmit sehol
nem mérnek!