[Epitesz-barkacs] vicc

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 25., V, 12:40:46 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.04.25. 11:52:16 +2h-kor írta:

> Erről az jut eszembe (imént hallottam), hogy vitatkoznak a keresztények meg
> zsidók arról, hogy a megváltó volt-e már itt, vagy nem, de mindkét tábor
>
> Komolyan, ilyen baromságokon vitatkoznak?

van az az 1 szem biblia, ami közös, (a zsidókkal közös az Ótestamentum)
de a keresztények a Biblia Újtestamentumos részeit 1000 felekezet magyarázza
(katolikus, református, lutheránus, jehova tanúi, stb) a saját szájízük
szerint.

ez kb ugyanolyan, mintha a Tietze: Analóg és digitális áramkörök c. könyvet
másképpen magyaráznám felekezeti hozzáállás szerint