[Epitesz-barkacs] lelegzo falak

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 25., V, 13:25:46 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.04.25. 12:52:52 +2h-kor írta:

> Hasonló adatot olvastam már máshol is. Szoktam is vigyorogni a
> lélegző marketing dumákon.

A beetető "előadások" (még véletlenül sem termékbemutatók)
 „beetetés és átverés” (bait and switch) taktika

Marketing == olyan dolgok rasozasa valakire, amikre abszolut semmi szuksege.

szinte mindenki érzelmi alapon vásárol (mégha el is hiteti magával, hogy nem)
és
akkor lesz elégedett, ha a vásárlás végén megkapja az “érzelmi kielégülést”.