[Epitesz-barkacs] lelegzo falak

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 25., V, 15:27:55 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.04.25. 14:24:57 +2h-kor írta:

> létezhessünk, egy csomó dolognak másképp kell lennie. Nekem tetszik Csányi
> Vilmos megfogalmazása, ha nem is tudom szó szerint idézni. Ezeket a

Csányi Vilmos: "Bunkóság", avagy az emberi viselkedés a társadalmi
konstrukciók lebomlásának idején: egy etológiai analízis. In  Van ott valaki?
Válogatott írások. Typotex, Budapest, 2000, 174-182. p;

A jövőről pedig: ha az evolúciósan csoportlény ember a nyugatias kultúra
káposztáshordójában valódi csoportból egyszemélyes csoporttá érlelődik/rohad -
(l. Csányi i.m.) -, akkor lesz csak igazán ember embernek farkasa. Jó móka
lesz, az biztos - mármint annak, akinek sikerül kimaradni belőle.