[Epitesz-barkacs] lelegzo falak

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 25., V, 18:17:24 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.04.25. 17:14:27 +2h-kor írta:

> Lehet, de éppen úgy, mint pl Lukács Béla, meglehetősen szélesebb kitekintése
> van
> a világra, a dolgok működésére, mint egy átlagembernek.
>
> Amúgy meg a gondolatok nem attól igazak vagy hamisak, hogy mekkora
> tekintélye

ezt sajnos csak mi, néhányan láthatjuk ilyennek, de az Alkotmány
70/G. §  (2) Tudományos igazságok kérdésében dönteni, kutatások tudományos
értékét megállapítani kizárólag a tudomány művelői jogosultak.)

egy állatetológust akár elkaszálhatnak a társadalomtudomány művelőinek
egy kisebb csoportja is, ha eszmerendszerükkel az nem egyezik

> van az adott tudósnak, aki állítja, hanem módja van mindenkinek esetleg némi
> felkészültséggel átgondolni. Ha levezethető a dolog, levezetni. Ha
> ennek-annak
> utána lehet olvasni, akkor az is egy kieg. módszer lehet.

szerintem megtaláltam azt a gondolatot, amit Csányiról említettél

http://epa.oszk.hu/00700/00775/00043/762-774.html

szóval, jelentem, hajlandó vagyok utána olvasni :-)