[Epitesz-barkacs] kulso arnyekolo rolo tetoablakra

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Ápr. 26., H, 20:15:40 CEST

Nekem épp Fakro van, de nem az a redőny-szerűség, hanem az a nagyon sűrű
szövésű (napvédő) háló. Egy kis dobozba tekeredik vissza, ha télire
felengedi az ember, de be lehet akasztani az ablak alsó részébe, és
akkor felmegy ha kinyitod az ablakot, lejön ha becsukod.
Ez nagyon jól kinntartja a meleget, és sokkal olcsóbb mint a redőny. Egy
hátránya van, meghatározott (ha jól emlékszem 40km/h) szél fölött nem
lehet beüzemelve. Márpedig nyáron elmész otthonról, nem tudhatod mikor
jön egy vihar.

Úgy emlékszem, valami huszonezer volt darabja. Az az olcsó dolog amit Te
írsz, az a belső árnyékoló roló és utángyártott, azt a Metroban vettem.
Teszi szépen a dolgát, és normálisan is néz ki.

Gábor