[Epitesz-barkacs] kulso arnyekolo rolo tetoablakra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 26., H, 20:24:41 CEST

Acs Gabor wrote:

> Úgy emlékszem, valami huszonezer volt darabja. Az az olcsó dolog amit
> Te írsz, az a belső árnyékoló roló és utángyártott, azt a Metroban
> vettem. Teszi szépen a dolgát, és normálisan is néz ki.

Szerintem ami belső, az nem igazán teheti a dolgát. Hacsaknem a ferde ablak
felső zugában fel tud torlódni a meleg, nem terjed-áramlik szét a helyiségben.

Persze valamennyit vissza is verhet az üvegen át kintre, de ha a fény zömétől
felmelegszik, az a hő nem tud már kisugározni, tehát bent le fogja adni
konvekcióval, meg hát sugárzással.