[Epitesz-barkacs] kulso arnyekolo rolo tetoablakra

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Ápr. 26., H, 20:45:16 CEST

Azt nem állítottam, hogy a belső az hővédő roló! Csak azt, hogy
árnyékoló, és arra pont jó is, tökéletes sötétet csinál a szobában.
Ha nagyon süt a nap, akkor húzzuk le a külsőt.
A kettő együtt meg már eléggé hatásos hővédelemnek is. Talán a Velux
katalógusában láttam egy diagramot, ahol külön a külső, külön a belső
roló, és a kettő együtt is szerepelt. Együtt majdnem annyi volt a nyári
meleg kinntartása, mint a redőnynek (azé a legjobb).

Gábor